Foto: Mattias Hargin

Artiklar

Hargins träningstips: Uppvärmning

Uppvärmningen inför ett träningspass är något som det ofta slarvas med. I första episoden av Hargins träningstips får du tips om hur du med rätt uppvärmning aktiverar fler muskler än bara sätes- och lår-musklerna.

• 2015-11-02

Fram till jul kommer ni kunna ta del av Hargins träningstips här på Åka Skidor. Övningarna är några av Hargins egna favoriter och är tänkt att kunna inspirera andra skidåkare där ute i sin träning.

Innan ni tar del av Hargins första träningstips rekommenderar jag att titta igenom introduktion av Andreas Öhgren. Andreas jobbar, förutom med Mattias, även med en rad stora NHL-proffs och har hjälp många av dem att bli större, starkare – utan att för den skull tappa i rörlighet. 

Hargins träningstips – uppvärmning.

Hargin och Byggmark förevigade i Kitzbühel

Copyright © 2020 Åka Skidor

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206

Scroll to Top